čtvrtek 1. srpna 2019

SRDCE PUMPOU ŽIVOTA

Zdaž mohu jeho tlukot ovlivnit,
vždyť ho nevnímám,
nebo se mám alkoholem posilnit
a uvede mne do nirván?

Tak už zase přívod kyslíku,
cítíš tu sílu?
Jako když je plno vody v kyblíku,
děravý je, má díru.

Odvod všeho hnusu,
v rytmu pravidelném,
není podle mého vkusu,
je to strašidelné.

Když nebije na poplach,
bát se? K čemu, proč?
Moje vzrušení pumpař splách
a zase je tu stejný kolotoč.

Tahat tenhle sval práci dá
pumpař bicepsy cvičí,
když srdce líné hlasu nevydá,
pumpaře to zničí.

Přívod, odvod, jak má být,
copak takhle já chci žít?
Potřebuji život, nějakou štaci,
nechci tu být jen pro legraci.

Pokud mi srdce pro druhé bije,
pokud mám úsměv ve tváři,
pokud děti říkaj, vždyť ona žije,
pak se jak stromeček rozzářím.


Žádné komentáře:

Okomentovat