pátek 24. května 2019

POVINNÉ OČKOVÁNÍ

V rámci vtipného glosování Zdenka Hledače v mém tématu týdne Já a 7 miliard lidí, jsme se dostali k dětským nemocem.

Větou zkráceně Evropa vymírá, protože děti jsou přítěží, jsme rozjeli diskusi.

Zdeněk: "Já mám děti dvě, a ještě něco možná pobíhá po republice, o čem nevím, já se snažím pořád... to vy ostatní místo dětí opečováváte smradlavou kočku, nebo vláčíte po sídlišti zablešeného čokla... pořiďte si dítě, vši ze školky vám přitáhne taky!"

Mirijam: "Mám své děti dobře spočítané. Ze školy, když čteme v deníčku "Rodiče, prohlédněte svým dětem hlavy. Ve třídě se rozmnožily vši." tak zjistíme, že je nás o několik stovek tvorů hned víc. Zrovna nepatřím k tomu rozdělení já a vy. Jsem součástí 7 miliard jako ty a zvířata uctivě zdravím.

Sousedovic prase mne prohání po dvorku, husy na mne štěbetají. Sousedův pes mi leze až do kuchyně v domnění, že najde něco k jídlu ..."

Zdeněk: "Vešky jsou príma,my teď máme ve školce na plakátku pestrý výběr, nabízejí: vši, zarděnky, neštovice, a jakousi plíseň! jen si vybrat."

Mirijam: "Pokud máte na výběr, já bych brala vši. Jsem vyzbrojena speciálním hřebenem "všivákem" a sprejem - přece jsem ho nekupovala nazmar. Plíseň vody neodplaví, koupání by bylo zakázáno - po 10 měsících by se abstinence vody projevila libou vůní. Zarděnky, neštovice - když to očkování prý vyvolává debilitu ... vši vyhrávají."

A dostali jsme se k jádru věci. Zarděnky, neštovice - když to očkování prý vyvolává debilitu ...

Česká vakcinologická společnost tvrdí, že o závažných zdravotních komplikacích spojených s očkováním kolují mýty. Nejčastěji hexavakcína, skládající se ze šesti složek, bývá prý neoprávněně spojována s autismem. U nás však přibývá dětí, které očkování hexavakcínou snášejí obtížně. Velmi často se dostavuje vysoká teplota, křeče, neurologické problémy, alergické reakce. To je důvod, proč především kombinované očkování naráží na odpor rodičů a neochotu nechat své děti očkovat.

Ministerstvo zdravotnictví chce přimět k očkování nařízením, opatřením, že neočkované děti starší tří let nebudou moci navštěvovat mateřské školky veřejné ani soukromé pro veřejné zdravotní ohrožení.

Na moje děti se vztahovalo povinné očkování a ani by mne nenapadlo je nenechat očkovat. Infekční dětské nemoci, nejsou-li děti očkovány, jsou hrozbou pro zdraví lidí. Neočkované děti představují potencionální hrozbu. Na druhou stranu pokud složené očkování vyvolává v současné době ne ojediněle, ale často závažné reakce a zdravotní komplikace, ve spojení s autismem nevratné, nedivím se rodičům, že o tento druh očkování nemají zájem. Klinické testy o bezpečnosti kombinovaných vakcín u kojenců neexistují. Přičemž ministerstvo zdravotnictví tvrdí, že právě díky hexavakcíně se výrazně snížil výskyt vážných infekčních onemocnění.

I odborníci se rozcházejí v názorech. Co si myslíte vy? Povinné očkování nebo nechat na zvážení zákonných zástupců, rodičů?



Žádné komentáře:

Okomentovat