pondělí 13. května 2019

LÉTÁM, LÉTÁŠ NA BÍLÉM OBLÁČKU

Ty, ty mi ležíš na srdíčku,
tebe, tebe v mysli mám.
S tebou, s tebou, chci písničku
zazpívat, slyšet mám tě rád.

Ty jsi, ty jsi, jak kámen studený,
ty jsi, ty jsi, jak chladný led.
Máme, máme to asi vrozený,
že bych, že bych tě láskou sněd.

Ty, ty mi bolest působíš,
držím, držím tě v náručí,
když, když mě navždy opouštíš.
smrti, smrti neporučím.

Že se, že se držíme při zemi.
To je, to je snad pouhý klam.
Každou, každou noc zdá se mi,
co sudičky přisoudily nám.

Že jsi můj, že jsem tvá,
to je úděl pánů a dam,
tolik, tolik podob láska má,
vzlétneme až ke hvězdám.

Létám, létáš na bílém obláčku,
Létáš, létám na nebi bez mráčků,
andělé nám křídla dají,
už jsme, už jsme v ráji.

Já jsem ty a ty jsi já,
To jsme my dva.

Žádné komentáře:

Okomentovat