čtvrtek 9. května 2019

POSLEDNÍ VÝKŘIK

Brouzdám na internetu. Co vidím? Poslední výkřik módy, harémky, se na mne šklebí. V harému se sice nosily už v dobách dávno minulých, ale u nás naprostá novinka. Volám: "Budu harémová lady." Strakaté do modra. Nad těmi mé srdíčko plesá. Dostatečně široké nohavice dávají tušit, že moje netuctová postava se změní - šířka větší než výška. A dole na gumičku. To byl vždycky můj sen.

Sexy harémová lady se po ulici kulí a všichni kolemjdoucí oči kulí. Půlky se jí houpou v ladném kroku, je obdivována, je jí do skoku. Při kačeří chůzi si nemusí vtloukat do hlavy: při holení se široce rozkročte. Harémové kalhoty přinožit totiž neumožňují.

Přítel mi říkal, že mne zavře doma na tři západy a nepustí ven ani samotnou. Hold chlapi nemají pochopení pro poslední výkřik módy. Prý i potmě bych ho strašila. A to mi docela jde.

Zato děti by se na mne uznale smály - i ve dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat