úterý 9. dubna 2019

MOBIL A TAJEMNÝ LES

Ó, mobile drahý,
marné všechny snahy,
z WC ozývá se volání,
ejhle, mobil vyzvání.

Nakloním se v záchod tůni
a ucítím libou vůni.
Ponořím se v okamžení
a už mne tuhle není.

Neposkytnu data krysám,
k záchodu se pořád lísám.
Padesátkrát modlitbičku,
potápěč jsem na chviličku.

Už ho třímám a pospíchám
k tajemnému lesu.
Hrdá jsem na sebe a
jako páv se nesu.

Možná mi blonďaté víly závidí
a moje utrpení, oběť nevidí.
Zbloudím v tajemném lese rád,
s mobilem v ruce budu tancovat.

S kocourem, blondýnkou, padesátkou
a zachráněným čínským šmejdem,
Na blogu či v tajemném lese
se všichni sejdem.

Mobil mi říká, Mirijam,
takhle o mně mluvit,
to si teda piš,
příště ponořím se níž.

Jsem tvůj anděl strážný,
však mě znáš,
až do celého světa,
se se mnou dovoláš.

Žádné komentáře:

Okomentovat