středa 1. ledna 2020

OSLAVY NOVÉHO ROKU VE SVĚTĚ

Oslavy Nového roku ve světě, od města k městu.

Přikládám odkaz. Doufám, že bude fungovat.


Osobně oslavit příchod Nového roku na náměstích mě nenaplňuje. Za prvé je mi zima, za druhé se mi chce čurat, za třetí očekávám, zda mi na hlavu nejdříve přiletí láhev a potom petarda, nebo naopak. Schoulená v průčelí domu s vymláceným sklem a chvějící se jako Alík nebudu očekávat příchod Nového roku.

Raději doma pěkně v teplíčku, při zapnuté televizi, kde stejně nic nedávají a zábavné silvestrovské pořady jsou slátaninou z let předchozích, kde se mohu najíst k prasknutí a lehce popíjím od časného rána, abych o půlnoci byla ve formě, zjistím, že s příchodem Nového roku, protože už dávno skončil Večerníček, se mi klíží očka. Podepřu je zápalkami, buchnu šampus a po přípitku za bujarého řinčení oken a pestrých ohňostrojů, pobíhám od okna k oknu a vyřizuji 2 hodiny telefony, abych pak v klidu ulehla ke spánku.

Oslavou s výšlapem nebo kulturním zážitkem bych také nepohrdla.

A co zůstává z předsevzetí? Budu hubnout, budu cvičit, budu hubnout, takže dnes už jenom smoothiečko …

A 2. ledna ohlásím. Co jsem to vlastně slibovala? Už nevím, asi to nebylo nic důležitého.

Ale ohňostroje z různých končin světa se mi líbí.

Vítám v Novém roce. A ať je pro vás rok labutě, rok kovové krysy nebo téměř kouzelný skoro binární kód 2 - 0 - 2 - 0 (člověk vidí všechno dvakrát) ten NEJ.

Žádné komentáře:

Okomentovat