úterý 31. prosince 2019

Nový rok 2020 a postřehy ze života vážně i nevážně

NOVÝ ROK 2020


Do Nového roku 2020 přeji všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí, lásky, spokojenosti, mnoho pracovních i osobních úspěchů.





Je to přibližně rok, co jsem si zřídila blog. Původně jsem ho pořizovala s jiným úmyslem, jak uvádím ve svém profilu a tento záměr zůstává. Já technický antitalent, který po přečtení třech knih a nějakém návodu na youtube, jak zřídit blog, se mi podařilo v této podobě provozovat blog na našich stránkách. Není ještě úplně ok, ale snad se odhodlám a především najdu čas, k jeho zdokonalení. Teď mi zrovna nefunguje korektně, ale věřím a doufám v odstranění závad.

Svého rozhodnutí nelituji. Našla jsem zde spoustu přátel, hodně rad, užitečných informací, vědomostí i zábavu, setkávám se s mnoha osudy, protože nic naplat, anonymní pisatel(ka) se spíše svěří se svým životem papíru. S některými z vás se znám trochu blíže a jsem za vás ráda. Ale stejnou radost i potěšení mi přinese jakákoliv návštěva kohokoliv z vás a těší mě i vaše komentáře. A otevřeně přiznávám, že blog je pro mne už někdy jako droga.

Takže vítejte na mých stránkách. Snažím se psát o tom, co je mi blízké, co zajímá mne a mohlo by zajímat i vás. Tolik o mém ročním působení na blogu.

Ráda bych připojila něco vtipného do Nového roku 2020, ale vzhledem k tomu, že jsem zdravotně indisponována, úspěšně jsem se propila od Vánoc až do Nového roku, tak mi to dnes hlava nebere. Sice halasným hlasem nemohu zvolat: Ať žije Nový rok, třikrát hurá!!! (hlasivky mi odešly), ale prsty po klávesnici ještě přejíždí a trochu vtipu připojím přiloženým příspěvkem z Pinterestu - postřehy ze života.




RÁDA SE S VÁMI BUDU SETKÁVAT I V NOVÉM ROCE, DOUFÁM TAKÉ, ŽE NA MNE

NEZANEVŘETE A SPRÁVNOU NOHOU, PEVNOU RUKOU, HLAVOU PLNOU OPOJENÍ,

NADĚJÍ A PŘEDSTAV DO NOVÉHO ROKU 2020!!!


Žádné komentáře:

Okomentovat