neděle 16. února 2020

VALENTÝNSKÁ PŘÁNÍČKA

Svatý Valentýn už proběhl, ale já bych se k němu v krátkých článcích vrátila.

Na svatého Valentýna, který připadá na 14. února si mnoho milenců vymění romantické přáníčko se zamilovanými zprávami.

Někdy člověk koupí valentýnské přáníčko s vtipným, zamilovaným, romantickým textem, někdy vymýšlí a sepíše sám zamilovaný, zamilovaná.

Valentýn je nejromantičtější den v roce.

V závislosti na tom, jak den slavíte, můžete si naplánovat předání zamilované pohlednice svému blízkému.
Může to být poprvé, kdy píšete Valentýnskou pohlednici, nebo můžete být zkušeným profesionálem.

Ať už je vaše dovednost jakákoli, může být obtížné najít přesně ta správná slova, která vyjadřují, co k němu/k ní cítíte.

Možná nebudete chtít být příliš kýčovití, možná budete chtít být vtipní, nebo možná budete chtít říct něco svými slovy.

Někteří lidé mají přirozený způsob, jak se vyjádřit slovy, zatímco jiní potřebují nějakou inspiraci.
Pokud máte připravenou pohlednici a zjistíte, že máte spisovatelský blok, je tu pár tipů.

Vybírám z některých valentýnských citátů:

Jsi moje srdce, můj život, moje jediná myšlenka - Arthur Conan Doyle.

Opravdové milostné příběhy nikdy nekončí - Richard Bach

Když jsem tě viděl, bál jsem se s tebou setkat. Když jsem tě potkal, bál jsem se tě políbit. Když jsem tě políbil, bál jsem se tě milovat. Teď, když tě miluji, bojím se tě ztratit - Rene Yasenek

Láska je mít větší starost o druhého než sám o sebe - Robert A. Heinlein

Bez Valentýna by únor byl… no, leden - Jim Gaffigan

Láska je hodně jako bolest zad: neukazuje se na rentgenových snímcích, ale víte, že je tam - George Burns

Miluji manželství. Je skvělé najít jednoho zvláštního člověka, kterého chcete na zbytek života obtěžovat - Rita Rudner

Miluji tě bez ohledu na to, co děláš, ale musíš toho dělat tolik? - Jean Illsley Clarke

Raději bych s vámi sdílel celý život na Zemi, než abych sám čelil všem věkům tohoto světa - Arwen v Pánu prstenů

Pro mě jste dokonalá - Mark

Miluji tě a mám tě rád - Parky a rekreace

Miluji tě víc než kávu, ale prosím, nenuť mne, abych ti to dokázala - Elizabeth Evansová

Doufám, že ti nebude vadit, že jsem se vyjádřil slovy, jak úžasný je život, když jsi na světě - Elton John (Your Song)

A když se usmíváš, celý svět se zastaví a zírá na tu chvíli, protože jsi úžasná, právě taková, jaká jsi - Bruno Mars

A přidám ještě pár přáníček, která se líbí mně:

Ne ten, kdo s Tebou pláče,
Ne ten, kdo se s Tebou směje,
Ale jen ten, kdo s Tebou cítí,
Ten Tě miluje.


Tajně doufám, že jsi
alespoň z poloviny tak
šťastna jako já. Má láska
je nekonečná. Krásného
Valentýna té nejúžasnější
ženě, kterou jsem potkal."



Milovat neznamená
jen mít rád,
milovat je věřit
a pravou lásku znát.

Milovat je odpustit
a znovu si podat ruce,
milovat je rozdělit si
duši i srdce.



Obr.: Getty Images/iStockphoto

Existuje mnoho valentýnských přání. Nejdůležitější je, aby byla upřímná a od srdce. Jen to, že dva jsou spolu, je nejbáječnější věc na světě. A navíc, když se mají rádi.

Svou lásku lze vyjádřit různým způsobem. Jedna z příležitostí je i svátek sv. Valentýna. Já převzaté věci moc neuznávám a nedržím je, přestože by se mi přání, vyznání, kytice, objetí, večeře ve dvou, slavnostní posezení doma líbilo. K tomu ale nepotřebuji svátek Valentýna. A jak jste na tom vy?

Zdroje:
Překlad, úprava a doslov: Mirijam

Žádné komentáře:

Okomentovat