středa 3. června 2020

TAJEMNÉ KROKY


Cítím za sebou
tajemné kroky.
Ohlédnu se,
vidím prázdné roky.


Dívám se
dopředu
a říci
nesvedu


jak ráda jsem,
žes můj stín
a chápeš,
že na duši
mám splín.


Jak tajemné,
když stojíš u dveří,
s úsměvem
kýváš hlavou,
lidé nevěří.


Jsi bolest,
co mě provází,
jsi radost,
nic mi neschází.


To jsou jen slzy,
to nic není.
Tajemně přicházíš,
přinášíš vykoupení.


Tajně přicházíš,
to se cení.
A já?
Na obláčku štěstí,
čekám na rozednění.


Půjdeme věčně spolu
přes hory, lesy,
přes pažit.
Já srdcem plným lásky
poděkovat chci,
že spolu, ty a já,
mohli jsme a můžeme
věčně žít.


Tajemné kroky,
nezradí.
Jdou stále se mnou,
ochrání.


Je ve mně
tvých kroků vůně,
byl jsi můj,
moje srdce stůně.


Stůně po života prameni,
tajemné kroky,
to je znamení.


Žádné komentáře:

Okomentovat