pondělí 22. června 2020

SMRT


Nenávidím život
nenávidím sebe
nenávidím lásku
ze strachu mne zebe.


Budoucna se bojím
proti ránu brojím
bojím se lásky
která mne tak trýzní
a přece duše má
po ní žízní.


Nenávidím život
nenávidím smrt.
Lásku, která mě tak mučí
až mi v uších hučí.


Nebojím se havranů
až na vrchol se dostanu.
Na skálu mne zanese
a kosti kolem roznese.


Tak nesmyslné žití
už mě nedojímá
nenávidím všechno
život mě nezajímá.


Necítím žádnou rozkoš.
Smrti! Chci tě
zemřít s konečnou platností
jak umíněné dítě.
Smrt chci a nic jiného
jak se mohu přát
něco tak chlípného.


To ten černý havran
co na okno mi sed.
To ten černý havran
v zobáku má jed.
Navěky mrtva být
a již se nevzbudit.


Ani ve smrti
šťastna nebudu
prázdnota mě dusí
je čas jít
zatoulaná duše
porozumět musí.


Pocit chladu a prázdnota
moji duši bolí
svírá se m žaludek
nové ráno rány zhojí.


Smrti chci se ptát
stojí za to umírat?



Žádné komentáře:

Okomentovat