úterý 29. ledna 2019

Proč píšu?

Tento blog jsem vytvořila proto, abych dala prostor Lukášovi pro jeho povídky. Odmala snil o tom, že bude spisovatelem. Má nedostatek komunikačních schopností. To, co nemůže vyjádřit ústně, dává na papír. Chci ho v jeho zálibě psát, podporovat. Vzhledem k tomu, že ještě nesplňuje věkový limit, vedu tento blok s jeho výslovným svolením a souhlasem zákonných zástupců já. Budete-li mít chviličku, podívejte se na mém blogu na rubriku povídky. Uvítám jakýkoliv comment. Bude-li vás bavit, vracejte se k ní.
Dělám to i z maličko osobních důvodů. Psát mě baví.
Mimoto mám možnost na tomto blogu se seznámit s názory jiných lidí a vidět svět trochu jinak. Vidím, že to není jenom o psaní, ale i schopnosti vytvořit si vlastní webové stránky, přitáhnout lidi. Možná mnoho zajímavých věcí, které je zde prezentováno, mi zatím uniká, ale věřím, že postupně se k nim dopracuji. I když jsem počítačový nemotora. Zamračený
Chaty mě neuspokojují, protože mi to připadá jako vzájemné osočování. Pokud se projeví rozumné stanovisko, hned je napadáno jinými, a to mnohdy nevybíravým způsobem.
Možná jsou zde větší "intelektuálové", ti, co se rádi sdílí, mají kreativní schopnosti, nápady, neobyčejné zájmy a koníčky. Chci k nim patřit a dá-li Bůh, snad se dílo podaří. Usmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat